Urząd Gminy
Załatwianie spraw
Nr pokoju |
Urzędnik |
Sprawa |
1 |
Katarzyna Thiel |
1. Przyjmowanie wszelkich pism, podań i wniosków. 2. Przyjmowanie telefonów, udzielanie informacji, gdzie u kogo można daną sprawę załatwić. 3. Sprawy związane z serwisem http//bip.gniewino.pl, www.gniewino.pl 4. Archium zakładowe. |
4 |
Anna Mehring Krystyna Labudda Bożena Balas |
1. Sprawy związane z wymiarem i realizacją podatków i opłat: a) podatek rolny, b) podatek od nieruchomości, c) podatek leśny, d) podatek od środków transportowych, 2. Wydawanie zaświadczeń o przychodowości z gospodarstwa rolnego. 3. Egzekucja zaległości w podatkach i opłatach. 4. Wydawanie zaświadczeń o zaleganiu bądź nie zaleganiu w podatkach i opłatach. 5. Sprawy związane z: a) czynszami mieszkaniowymi, 6. Sprawy związane z wymiarem i realizacją podatków i opłat za wieczyste użytkowanie. 7. Zwrot akcyzy za paliwo rolnicze. |
6 |
Michał Słowik |
1. Sprawy związane z realizacją zadań inwestycyjnych i remontowych dotyczących: a) infrastruktury drogowej; b) małej architektury; c) gospodarki cieplnej; d) gospodarki komunalnej. 2. Sprawy związane z eksploatacją urządzeń oświetlenia ulicznego. 3. Sprawy związane z estetyzacją i bieżącym utrzymaniem terenów zieleni publicznej na terenie Gminy Gniewino, 4. Sprawy związane z administrowaniem drogami gminnymi oraz gminnymi przystankami autobusowymi, 5. Sprawy związane z organizacją i prowadzeniem działań w ramach gminnych konkursów estetyzacyjnych, 6. Sprawy związane ze współpracą z Sołectwami, organizacja i obsługa zebrań wiejskich oraz narad sołtysów |
7 |
Agnieszka Gdanietz |
1. Sprawy związane z planowaniem i zagospodarowaniem przestrzennym, w szczególności: a) związane z opracowywaniem miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gminy; b) związane z wydawaniem decyzji o warunkach zabudowy i ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego, 2. Sprawy związane z ochroną zabytków i opieką nad zabytkami; 3. Sprawy związane z ubezpieczeniem mienia gminnego; |
8 |
Jacek Romanek |
1. Sprawy związane z gospodarką nieruchomościami, w szczególności: a) sprzedaż, oddawanie w użytkowanie wieczyste, użytkowanie, dzierżawę, najem, użyczenie, zarząd - gruntów będących własnością gminy; b) nabywanie nieruchomości niezbędnych do realizacji zadań gminy; c) przekształcanie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności; 2. Sprawy z zakresu geodezji dotyczące podziałów i rozgraniczeń, ustalania nazw miejscowości, nazw ulic, ustalania adresów. 3. Sprawy związane z utrzymaniem i eksploatacją cmentarza komunalnego. |
9 |
Elżbieta Mudlaff |
1. Przyjmowanie zgłoszeń meldunkowych dotyczących , zameldowania i wymeldowania (pobyt stały, czasowy, wyjazd za granicę). 2. Wydawanie zaświadczeń o zameldowaniu i wymeldowaniu. 3. Wydawanie zaświadczeń potwierdzających dane osobowe wnioskodawcy. 4. Sprawy dotyczące nadania lub zmiany numeru ewidencyjnego PESEL. 5. Przyjmowanie wniosków o wydanie dowodu osobistego. 6. Wydawanie dowodów osobistych. 7. Przyjmowanie zgłoszeń i wydawanie zaświadczeń o utracie dowodu osobistego. 8. Wydawanie zaświadczeń z posiadanego zbioru wydanych i utraconych dowodów osobistych. 9. Sprawy związane z poborem i rejestracją przedpoborowych. 10. Przyjmowanie wniosków o uznanie poborowego za sprawującego bezpośrednią opiekę nad członkiem rodziny. 11. Sprawy dotyczące stałego rejestru wyborców. |
Piętro
Nr pokoju |
Urzędnik |
Sprawa |
11 |
Grażyna Baranowska
|
1. Prowadzenie spraw wynikających z prawa o aktach stanu cywilnego, kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, a w szczególności: a) rejestracji urodzin, małżeństw oraz zgonów i innych zdarzeń mających wpływ na stan cywilny osób, b) sporządzania aktów stanu cywilnego i prowadzenia ksiąg stanu cywilnego, c) sporządzania i wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego oraz zaświadczeń, d) przechowywania i konserwacji ksiąg stanu cywilnego oraz akt zbiorowych, e) przyjmowania oświadczeń woli w zakresie określonym przepisami o aktach stanu cywilnego, f) stwierdzania legitymacji procesowej do wystąpienia do sądu w sprawach możności lub niemożności zawarcia małżeństwa, g) wskazywania kandydata na opiekuna prawnego, h) prowadzenia spraw związanych z honorowaniem jubileuszy długoletniego pożycia małżeńskiego, i) wykonywania zadań wynikających z Konkordatu, j) przekazywania zmian danych osobowych do właściwych komórek ewidencji ludności i Urzędów Stanu Cywilnego, 2. przyjmowanie oświadczeń woli spadkodawców -Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego, 3. wydawanie decyzji w sprawie zmian imion i nazwisk. |
12 |
Angelika Budnik |
1. Wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych. 2. Przyjmowanie zgłoszeń i prowadzenie rejestru obiektów świadczących usługi hotelarskie. 3. Przyjmowanie zgłoszeń o organizacji zgromadzeń i zbiórek publicznych. 4. Udzielanie informacji dotyczących wyborów Prezydenta RP, Sejmu i Senatu RP oraz wyborów samorządowych. 5. Udzielanie informacji nt. protokołów z sesji Rady Gminy, Zarządzeń Wójta Gminy oraz uchwał Rady Gminy. 6. Sprawy związane z prowadzeniem działalności gospodarczej. |
14 |
|
1. Spisywanie zeznań świadków w sprawach rent i emerytur (dotyczy osób pracujących w gospodarstwach rolnych oraz w innych zakładach pracy, którzy utracili dokumenty, a zakłady uległy likwidacji). 2. Wydawanie duplikatów świadectw pracy - współpraca z archiwum zakładowym. 3. Wydawanie decyzji na podstawie wniosków o dofinansowanie pracodawcom kosztów kształcenia młodocianych pracowników. 4. Sporządzanie i wydawanie zaświadczeń ZUS Rp-7 5. Prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników. 6. Prowadzenie archiwum zakładowego. |
Budynek przy ul. Pomorskiej 20/4 (obok PKO)
|
Mirosław Trocki |
1. Sprawy związane z gospodarowaniem gminnym zasobem mieszkaniowym. 2. Nadzór nad realizacją inwestycji gminnych. 3. Wydawanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach inwestycji.
|
|
Danuta Gacek |
1. Sprawy związane z ustawami: prawo ochrony środowiska i o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, w szczególności: podejmowanie działań polegających na kształtowaniu postaw proekologicznych wśród mieszkańców Gminy (prawidłowa gospodarka odpadami w Gminie, likwidacja dzikich wysypisk śmieci, nadzór nad realizacją przyłączeń do kanalizacji sanitarnej oraz prawidłową eksploatacją zbiorników bezodpływowych na nieczystości płynne. 2. Sprawy związane z łowiectwem, melioracją. 3. Sprawy związane z ustawą o ochronie przyrody, w szczególności: zgody na usuwanie drzew i krzewów, ochrona rzadkich gatunków roślin i zwierząt. 4. Prowadzenie spraw z zakresu udzielania zamówień publicznych; 5. Prowadzenie rejestrów zawartych umów i zleceń |
|
Karolina Reck |
1. Pomoc w sprawach związanych z realizacją ustaw prawo ochrony środowiska i o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ochrona przyrody, w szczególności: prowadzenie spraw związanych z dofinansowywaniem zadań z zakresu ochrony środowiska (usuwanie i utylizacja azbestu, papy, docieplanie budynków, zakup i montaż urządzeń do pozyskiwania energii) w ramach projektu „Zielone Czeki Ekologiczne" 2. Współuczestniczenie w działaniach polegających na kształtowaniu postaw proekologicznych wśród mieszkańców Gminy. |
|
Rafał Kamiński |
1. Sprawy związane z drogami gminnymi |
Budynek Straży Gminnej w Kostkowie
Nr pokoju |
Urzędnik |
Sprawa |
|
MagdalenaBonk |
1. Ochrona spokoju i porządku w miejscach publicznych, w tym sprawy związane z : a) czuwaniem nad porządkiem i kontrolą ruchu drogowego, b) pomocą w usuwaniu awarii technicznych i skutków klęsk żywiołowych oraz innych zagrożeń, c) zabezpieczaniem miejsc przestępstwa, katastrofy i innego podobnego zdarzenia, d) zabezpieczaniem zgromadzeń i imprez. e) doprowadzaniem osób nietrzeźwych do izby wytrzeźwień lub miejsca ich zamieszkania. 2. Koordynacja i prowadzenie działań w zakresie reagowania kryzysowego. 3. Sprawy z zakresu obronności kraju 4. Sprawy związane z działalnością Ochotniczych Straży Pożarnych |
Ponadto:
Wójt Gminy, Zbigniew Walczak (pok. nr 2) przyjmuje interesantów w każdy poniedziałek w godz. 10:00-13:00:
Ø w sprawach dotyczących odwołań i skarg;
Ø interwencyjnie w przypadkach wyczerpania innych możliwości załatwienia spraw o istotnym znaczeniu.
W pozostałych przypadkach interesantów przyjmują w godzinach pracy Urzędu:
Ø sekretarz gminy, kierownik Referatu Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich - Danuta Fedyniak(pok. nr 3);
Ø skarbnik gminy, kierownik Referatu Finansowego - Genowefa Rutz (pok. nr 5);
Ø kierownik Referatu Straży Gminnej - Zygmunt Treder (siedziba w Kostkowie).
Pogoda na dziś
Temp.: | °C | ||
Ciśnienie: | hPa | ||
Wiatr: | m/s |
Copyright © 2008-2015 Gmina Gniewino. Projekt i realizacja: Seenet