Nr pokoju |
Urzędnik |
Sprawa |
1 |
Katarzyna Gajda |
1. Przyjmowanie wszelkich pism, podań i wniosków. 2. Przyjmowanie telefonów, udzielanie informacji, gdzie u kogo można daną sprawę załatwić. 3. Sprawy związane z serwisem http//bip.gniewino.pl. |
4 |
Krystyna Labudda |
1. Sprawy związane z wymiarem i realizacją podatków i opłat: -podatek od środków transportowych. 2. Egzekucja zaległości w podatkach i opłatach lokalnych. 3. Wydawanie zaświadczeń o zaleganiu bądź nie zaleganiu w podatkach i opłatach. 4. Sprawy związane z: - czynszami mieszkaniowymi. 5. Zwrot akcyzy za paliwo rolnicze. |
4 |
Natalia Ropela |
1. Sprawy związane z wymiarem i realizacją podatków i opłat: - podatek rolny, - podatek od nieruchomości, - podatek leśny. 2. Wydawanie zaświadczeń o przychodowości z gospodarstwa rolnego. 3. Sprawy związane z wymiarem i realizacją podatków. |
9 |
Elżbieta Mudlaff |
1. Przyjmowanie zgłoszeń meldunkowych dotyczących , zameldowania i wymeldowania (pobyt stały, czasowy, wyjazd za granicę). 2. Wydawanie zaświadczeń o zameldowaniu i wymeldowaniu. 3. Wydawanie zaświadczeń potwierdzających dane osobowe wnioskodawcy. 4. Sprawy dotyczące nadania lub zmiany numeru ewidencyjnego PESEL. 5. Przyjmowanie wniosków o wydanie dowodu osobistego. 6. Wydawanie dowodów osobistych. 7. Przyjmowanie zgłoszeń i wydawanie zaświadczeń o utracie dowodu osobistego. 8. Wydawanie zaświadczeń z posiadanego zbioru wydanych i utraconych dowodów osobistych. 9. Sprawy związane z poborem i rejestracją przedpoborowych. 10. Przyjmowanie wniosków o uznanie poborowego za sprawującego bezpośrednią opiekę nad członkiem rodziny. 11. Sprawy dotyczące stałego rejestru wyborców. |
6 |
Dorota Perłowska 58 670-66-71 |
1. Prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych. 2. Wydawanie i sporządzanie duplikatów świadectwa pracy. 3. Sporządzanie i wydawanie zaświadczeń ZUS-Rp 7. 4. Wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych. 5. Przyjmowanie zgłoszeń i prowadzenie rejestru obiektów świadczących usługi hotelarskie. 6. Sprawy związane z prowadzeniem działalności gospodarczej. 7. Wydawanie decyzji na podstawie wniosków o dofinansowanie pracodawcom kosztów kształcenia młodocianych pracowników |
10 |
Krzysztof Sapieha 58 670-66-27 |
1. Prowadzenie spraw związanych z dowozem dzieci niepełnosprawnych do placówek oświatowych. 2. Rozliczanie kosztów nauczania dzieci poza rejonem naszej gminy. 3. Wszystkie sprawy związane z oświatą. |
Nr pokoju |
Urzędnik |
Sprawa |
11 |
Grażyna Baranowska |
1. Prowadzenie spraw wynikających z prawa o aktach stanu cywilnego, kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, a w szczególności: - rejestracji urodzin, małżeństw oraz zgonów i innych zdarzeń mających wpływ na stan cywilny osób, - sporządzania aktów stanu cywilnego i prowadzenia ksiąg stanu cywilnego, - sporządzania i wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego oraz zaświadczeń, - przechowywania i konserwacji ksiąg stanu cywilnego oraz akt zbiorowych, - przyjmowania oświadczeń woli w zakresie określonym przepisami o aktach stanu cywilnego, - stwierdzania legitymacji procesowej do wystąpienia do sądu w sprawach możności lub niemożności zawarcia małżeństwa, - wskazywania kandydata na opiekuna prawnego, - prowadzenia spraw związanych z honorowaniem jubileuszy długoletniego pożycia małżeńskiego, - wykonywania zadań wynikających z Konkordatu, - przekazywania zmian danych osobowych do właściwych komórek ewidencji ludności i Urzędów Stanu Cywilnego, 2. Przyjmowanie oświadczeń woli spadkodawców -Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego. 3. Wydawanie decyzji w sprawie zmian imion i nazwisk. |
12 |
Anna Munch 58 670-66-70 |
1. Udzielanie informacji dotyczących wyborów Prezydenta RP, Sejmu i Senatu RP oraz wyborów samorządowych. 2. Udzielanie informacji nt. protokołów z sesji Rady Gminy, Zarządzeń Wójta Gminy oraz uchwał Rady Gminy. |
|
|
Michał Słowik 58 670-66-30 |
1. Pozyskiwanie środków pozabudżetowych. 2. Prowadzenie programów unijnych oraz innego typu dotacji. 3. Koordynacja prac związanych z realizacją zadań Obszaru Metropolitarnego. 4. Analiza i aktualizacja dokumentów strategicznych Gminy. |
|
|
Monika Rafalska |
1. Sprawy z zakresu gospodarki odpadami, m.in.: - odbiór odpadów - reklamacje, - harmonogramy wywozu odpadów, - segregacja odpadów, - nielegalne wysypiska, - spalanie odpadów, - rejestr działalności regulowanej,- - PSZOK Gniewino. 2. Sprawy z zakresu Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Gniewino. 3. Ubezpieczenie majątku gminy Gniewino – zgłaszanie szkód. |
|
Anna Kankowska |
1. Prowadzenie rejestru zawartych umów i zleceń. 2. Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego. 3. Prowadzenie procedur przetargowych. |
Nr pokoju |
Urzędnik |
Sprawa |
1 |
Zbigniew Kowalewski |
|
Ponadto:
Wójt Gminy, dr Wioletta Majer-Szreder (pok. nr 2) przyjmuje interesantów po wcześniejszym umówieniu się telefonicznie:
W pozostałych przypadkach interesantów przyjmują w godzinach pracy Urzędu:
- zastępca wójta gminy, Kierownik Referatu Rozwoju, Gospodarki, Infrastruktury i Środowiska - Rafał Kamiński;
- skarbnik gminy, kierownik Referatu Finansowego - Wioletta Chromicz (pok. nr 5);
- sekretarz gminy - Mariola Kwaśniewska (pok. nr 3);
Wójt Gminy Gniewino - dr Wioletta Majer-Szreder
Zastępca Wójta Gminy Gniewino - Rafał Kamiński
tel. 58 670 66 24
e-mail: zastepca@gniewino.pl
Sekretarz Gminy –Mariola Kwaśniewska
e-mail: sekretarz@gniewino.pl
tel. 58 670 66 20
Skarbnik Gminy - Wiloetta Chromicz
e-mail: skarbnik@gniewino.pl
tel. 58 670 66 22
REFERAT FINANSOWY
- Kierownik FN - Skarbnik Gminy - Wioletta Chromicz
REFERAT ORGANIZACYJNY I SPRAW OBYWATELSKICH
- Kierownik OSO - Sekretarz Gminy - Mariola Kwaśniewska
tel. 58 670-66-20
e-maill: gniewino@gniewino.pl
REFERAT ROZWOJU GMINY I POZYSKIWANIA ŚRODKÓW POZABUDŻETOWYCH
- Kierownik RGPŚ - Michał Słowik
tel. 58 670-66-30
e-maill: michal.slowik@gniewino.pl
REFERAT GOSPODARKI, INFRASTRUKTURY I ŚRODOWISKA
Kierownik RGIS- Rafał Kamiński
tel. 58 670 66 24
e-mail: rafał.kaminski@gniewino.pl
URZĄD STANU CYWILNEGO
- Kierownik USC - Grażyna Baranowska
tel. 58 670 66 13
e-mail: usc@gniewino.pl
SAMODZIELNE STANOWISKO DS. OBRONY CYWILNEJ I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO (z siedzibą w Kostkowie)
tel. 58 670 69 98, 58 670 66 21
e-mail: gcrkostkowo@wp.pl
Pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych
- Grażyna Baranowska
tel. 58 670 66 13
e-mail: grazyna.baranowska@gniewino.pl
Inspektor Ochrony Danych Osobowych
- Krzysztof Pukaczewski,
tel. 606-387-413
e-mail: inspektorodo@gniewino.pl